Eczema and how a small family brand solved this problem with an organic product

Eksem, og hvordan et lille familieejet virksomhed løste dette problem med et økologisk produkt

Eczema and how a small family brand solved this problem with an organic product

Eksem

Et problem, som mange folk i alle aldre har. Store virksomheder tilbyder dyre løsninger, nogle er billigere, men de har alle en ting til fælles, de løser ikke problemet i lang sigt.

I juli 2021, efter mange test med vores Økologisk Kamillevand, som vi gav til familie medlemmer og venner med lignende problemer, var vi positivt overrasket over, at de alle begyndte at ringe og giver positive anmeldelser. Det var det øjeblik, vi besluttede at lancere vores produkt online.

Heldigvis har vi på dette tidspunkt allerede etableret InaEssentials som et brand. Vores 3 børn var ganske fortrolige med teknologierne og hjalp os med at få det til at ske. I dag er vores kamillevandet gået fra at værre et ukendt produkt til at blive en bestseller og det mest effektive produkt mod eksem fra InaEssentials.

Mere om os

Vi er en familieejet virksomhed, der har beskæftiget sig med økologisk landbrug siden år 2000. Vi startede som amatører men med stor entusiasme. I dag, selvom vores forretning er vokset, forsøger vi konstant at forbedre os. Sådan et stort skridt foran tog vi i februar 2019, da vi besluttede at lancere vores produkter online. En idé, der i dag er blevet en succes i hele Europa, og takket være den blev jeg Årets Økologiske Producent.

INAESSENTIALS

Vi startede uden forventninger. Der var vores søn der lavede Inaessentials hjemmesiden mens studerede han marketing og reklame. Han besluttede at teste og køre nogle annoncer på Facebook. I begyndelsen var der ikke så store effekt, da vi brugte 15 euro pr. dag på annoncering, som gav kun en eller to ordrer. Alt ændrede sig efter en uge, da kommentarer fra tilfredse kunder begyndte at dukke op under annoncerne.

Efter cirka en måned, fik vores første annonce mere end 20 positive kommentarer, hvilket havde en enorm indflydelse. Vi besluttede at køre to annoncer mere, og det samme skete. På et tidspunkt indså vi, at ikke kun ældre mennesker, men også mødre med teenagere, mødre med babyer, unge voksne og endda mænd købte vores økologiske kamillevand mod eksem, og alle var mere end tilfredse med resultaterne.

Det, vi elskede mest

På et tidspunkt blev kamillevand meget succesfuld blandt mødre til babyer med atopisk hud. Det viste sig, at rigtig mange mødre ikke kan finde en naturlig løsning på problemet. Vi fik mange meninger fra kunder, herunder fra en mor med en lille baby, der havde et stort eksem på benene. Hun prøvedemange produkter i 2-3 uger, men intet virkede. Efter hun blev introducent til vores produkter, sendte vi to flasker gratis. Jeg vil lade dig se resultatet på billederne nedenfor.

 Før og efter:

Efter 1000 solgte hydrolats og ikke en eneste klage, besluttede vi at ændre vores strategi.

Så nu tilbyder vi refusionsgaranti, hvis man kan ikke se den ønskede effekt med vores økologiske produkter.

Denne viste sig at være en god strategi til vores brand, da vi fik nye kunder til at prøve produkterne uden nogen risiko.

Se det bedste tilbud med dette produkt HER

Det er vores familie (min søn og datter og jeg), der reagerer på beskeder på sociale medier. Vi ved godt, at personlige holdning er meget vigtig for kunderne, selvom det tager tid. Et bevis på dette er mere end 2.000 positive kommentarer om vores økologiske produkter i f.eks. Storbritannien.

HVAD ER SÅ UNIKT VED VORES PRODUKT?

Den største forskel hos os er, at vi passer vores økologiske kamillehaver på en helt anden måde. Vores udbytte er to gange lavere end gennemsnittet, men kvaliteten er uforlignelig, og det er det, kunderne roser mest. Det skyldes, at fordi vi ikke tillader os selv at bruge gødning eller sprøjtemidler tilladt i økologiske certificeringer. Det eneste, vi behandler vores marker med, er vores "hemmelige" afkog, som er lavet efter en biodynamisk opskrift.

Ved fuldmåne samler vi brændenælderne, som vi bruger som hovedingrediens til vores afkog. Dette afkog forviser alle sygdomme og bevarer kamilleplantagernes terapeutiske egenskaber, der overføres i vores kamillevand. Vores overbevisning er, at en af disse egenskaber giver en unikke effekt mod eksem til vores kamillevand, noget, som ingen anden hydrosol på markedet har.

Vi har ikke fokus på omsætning, men på at have tilfredse og loyale kunder. Vi følger den samme tankegang hele vejen. Vil du også prøve vores økologiske kamillevand mod eksem så kan du gøre det HER.

Alle vores produkter har fantastiske naturlige helbredende egenskaber. Du kan finde løsningen på mange problemer som akne, dermatitis, udslæt, allergi, psoriasis, hårtab og meget mere.

Vi arbejder i øjeblikket med et logistikcenter i Danmark, så alle ordrer leveres inden 24-72 timer. Udover det, få du 10% ​​rabat på din første ordre. Brug blot kpå din første ordreampagnekoden: blog10
For at se vores produktsortiment kan du gå til vores hjemmeside. Klik her

👇 Klik på knappen nedenfor for at se alle produkter 👇

Tilbage til blog

"A Purpose Beyond Profit: How Our Brand is Making an Impact"

At InaEssentials, we believe in giving back to the communities that have supported us. That's why we are proud to offer employment opportunities to members of minority groups, helping to support their livelihoods and provide them with a brighter future. By choosing our organic products, you are not only improving your own health and beauty, but you are also making a positive impact on the lives of others. Join us in making a difference today.