How a small family business helped more than 25 000 teenagers in the UK get rid of ACNE

AKNE, og hvordan en lille familieejet virksomhed hjalp mere end 25.000 teenagere med at slippe af med det

Reading AKNE, og hvordan en lille familieejet virksomhed hjalp mere end 25.000 teenagere med at slippe af med det 6 minutes Next Hårtab, akne, skæl - hvordan løste Årets Økologiske Landmand disse problemer med sine produkter?

Akne

Et problem for mange, især teenagere. Store virksomheder tilbyder dyre løsninger, nogle er billigere, men de har alle en ting til fælles, de løser ikke problemet på lang sigt.
I begyndelsen af ​​2019, efter et par test, sendte vi vores Økologisk Lavendelvand - Hydrolina til vores slægtninge og venner med lignende problemer. Vi var overraskede over, at alle begyndte at ringe og takke os. Sådan besluttede vi os for- at lancere vores produkt online.

Heldigvis var de 3 børn i vores familievirksomhed ganske fortrolige med teknologierne og hjalp os med at få det til at ske. Hvis vi skruet frem til i dag, kan vi se, hvordan vores lavendelvand - Hydrolina fra at være et ukendt produkt er blevet det højest vurderede og mest effektive produkt mod akne i Bulgarien og i 2020 i andre lande i Europa. Men bag alle disse vidunderlige historier ligger mange års hårdt arbejde.

Mere om os

Vi er en familieejet virksomhed, der har beskæftiget sig med økologisk landbrug siden år 2000. Vi startede som amatører men med stor entusiasme. I dag, selvom vores forretning er vokset, forsøger vi konstant at forbedre os. Sådan et stort skridt tog vi i februar 2019, da vi besluttede at lancere vores produkter online. En idé, der i dag er blevet en succes i hele Europa, og takket være den- blev jeg Årets Økologiske Producent.

InaEssentials familie

InaEssentials

Vi startede uden forventninger. Der var vores søn der lavede InaEssentials' hjemmesiden mens han studerede marketing og reklame. Han besluttede at teste og køre nogle annoncer på Facebook. I begyndelsen var der ikke så stor effekt, da vi brugte 15 euro pr. dag på annoncering, som kun gav en eller to ordrer. Alt ændrede sig efter en uge, da kommentarer fra tilfredse kunder begyndte at dukke op under annoncerne.

 

Efter cirka en måned fik vores første annonce mere end 20 positive kommentarer, hvilket havde en enorm indflydelse. Vi besluttede at køre to annoncer mere, og det samme skete. På et tidspunkt indså vi, at ikke kun ældre mennesker, men også mødre med teenagere, mødre med babyer, unge voksne og endda mænd købte vores økologiske kamillevand mod eksem, og alle var mere end tilfredse med resultaterne.

customers comments about inaessentialsuk

Vi var nødt til at lave så mange ændringer. På et tidspunkt nåede ordrerne op på 30 flasker lavendelvand - HYDROLINA flasker om dagen. På dette tidspunkt fyldte vi alle flaskerne i et hjemmelaboratorium fra en kande. Det var også det øjeblik, hvor vi besluttede at købe en påfyldnings- og etiketteringsmaskine. Efter en måned skulle vi leje og indrette et lokale til påfyldning og mærkning, og meget kort efter skulle vi ansætte 2 medarbejdere til at hjælpe med.

Se det bedste tilbud med dette produkt HER

Efter 1000 solgte flasker og ikke en eneste klage besluttede vi at ændre vores strategi. Så nu tilbyder vi refusionsgaranti, hvis man kan ikke se den ønskede effekt med vores økologiske produkter. Denne viste sig at være en god strategi til vores brand, da vi fik nye kunder til at prøve produkterne uden nogen risiko. I dag har vi over 110.000 stykker lavendelvand - Hydrolina sendt tover og kun 164 returneret, hvilket fortæller meget om deres effekt.

Da vi så, at denne strategi virker, besluttede vi at tage en risiko og investerede alt, hvad vi havde opnået, til ekspandere på nye markeder. Og så opstod Inaessentials / UK / SK / DE / Ro. Storbritannien, Tyskland, Østrig, Rumænien, Slovakiet og Grækenland fulgte efter Bulgarien. Vi begyndte at læse positive anmeldeser på alle sprog. Det var som en drøm, der gik i opfyldelse for os, men samtidig begyndte vi at føle et stort ansvar. Den nye udfordring var at opretholde vores servicekvalitet som altid, og det var en prioritet for os.

Det er vores familie (min søn og datter og jeg), der reagerer på beskeder på sociale medier. Vi ved godt, at personlige holdninger er meget vigtigt for kunderne, selvom det tager tid. Et bevis på dette er mere end 2.000 positive kommentarer om vores økologiske produkter i f.eks. Storbritannien.

HVAD ER SÅ UNIKT VED VORES PRODUKT?

Den største forskel hos os er, at vi passer vores økologiske lavendelhaver på en helt anden måde. Vores udbytte er halvt så stort som gennemsnittet, men kvaliteten er uforlignelig, og det er det, kunderne roser mest. Det skyldes, at fordi vi ikke tillader os selv at bruge organisk gødning eller sprøjtemidler, der ellers er tilladt i økologiske certificeringer. Det eneste, vi behandler vores marker med, er vores "hemmelige" afkog, som er lavet efter en biodynamisk opskrift.

Ved fuldmåne samler vi brændenælde, som vi bruger som hovedingrediens til vores afkog. Dette afkog forviser alle sygdomme og bevarer lavendelplantagernes terapeutiske egenskaber, der overføres i vores lavendelvand. Vores overbevisning er, at en af disse egenskaber giver en unik effekt mod akne til vores lavendelvand, noget, som ingen anden hydrolat på markedet har.

 
Vi har ikke fokus på omsætning, men på at have tilfredse og loyale kunder. Vi følger den samme tankegang hele vejen. Vil du også prøve vores økologiske LAVENDELVAND HYDROLINA mod AKNE så kan du gøre det HER.
Udover det får du 20% ​​rabat på din første ordre. Brug blot kampagnekoden: ina20

Du kan tjekke de andre produkter fra vores haver i Bulgarien, som har de fantastiske naturlige helbredende egenskaber. Klik her

👇 Eller ved at klikke på knappen nedenfor👇

"En Mission Udover Profit: Hvordan vores brand skaber indflydelseg"

Vi hos InaEssentials tror på at give tilbage til samfundet, som har støttet os. Derfor er vi stolte af at tilbyde beskæftigelsesmuligheder til medlemmer af minoritetsgrupper, som hjælper dem med at støtte deres levebrød og give dem en lysere fremtid. Ved at vælge vores økologiske produkter forbedrer du ikke blot din egen sundhed og skønhed, men du har også en positiv indflydelse på andre menneskers liv. Vær med til at gøre en forskel i dag.