How a small family business helped more than 25 000 teenagers in the UK get rid of ACNE

Hvordan en lille familieejet virksomhed har hjulpet mere end 25.000 teenagere med at slippe af med akne

How a small family business helped more than 25 000 teenagers in the UK get rid of ACNE

Akne er et problem for mange, især teenagere. Store virksomheder tilbyder dyre løsninger, nogle er billigere, men de har alle en ting til fælles, de løser ikke problemet på lang sigt.
I begyndelsen af 2019, efter et par test, sendte vi vores Økologisk Lavendelvand - Hydrolina til vores familie og venner med akne problemer. Vi var overraskede over, at alle begyndte at ringe og takke os. I det øjebliket besluttede vi os for at lancere vores produkt online.

Heldigvis var vores 3 børn godt bekendt med internettet og de fik styr på vores allerførste hjemmeside. Hvis vi skruer frem til i dag, kan vi se, hvordan vores lavendelvand et gået fra at være et ukendt produkt til at blive det bedst bedømte og mest effektive produkt mod akne i Bulgarien og i 2020 i andre lande i Europa. Men bag alle disse historier ligger mange års hårdt arbejde.

Mere om os

Vi er en familieejet virksomhed, der har beskæftiget sig med økologisk landbrug siden år 2000. Vi startede som amatører men med stor entusiasme. I dag, selvom vores forretning er vokset, forsøger vi konstant at forbedre os. I Februar 2019, tog vi et stort skridt og lancerede vores produkter online og takket være den beslutning er jeg blevet udnævnt til Årets Økologiske Producent og jeg er glad for at kunne sige at vores produkter er blevet en succes i hele Europa.

InaEssentials familie

InaEssentials

Vi startede uden forventninger. Det var vores søn der lavede InaEssentials' hjemmesiden mens han studerede markedsføring. Han besluttede sig for at teste Facebook annoncering. I begyndelsen var der ikke så stor effekt, da vi brugte små 100 kr. pr. dag på annoncering, som kun gav en eller to ordrer. Alt ændrede sig efter en uge, da kommentarer fra tilfredse kunder begyndte at dukke op under annoncerne. Du kan se en af de første kommentarer nedenunder her.

 

Efter cirka en måned fik vores første annonce mere end 20 positive kommentarer, hvilket havde en enorm indflydelse. Vi besluttede at køre to annoncer mere, og det samme skete. På et tidspunkt indså vi, at ikke kun ældre mennesker, men også mødre med teenagere, mødre med babyer, unge voksne og endda mænd købte vores økologiske kamillevand mod eksem, og alle var mere end tilfredse med resultaterne.

customers comments about inaessentialsuk

Vi var nødt til at lave så mange ændringer. På et tidspunkt nåede ordrerne op på 30 flasker lavendelvand om dagen. På dette tidspunkt fyldte vi alle flaskerne i et hjemmelaboratorium fra en kande. Det var også det øjeblik, hvor vi besluttede at købe en påfyldnings- og etiketteringsmaskine. Efter en måned skulle vi leje og indrette et lokale til påfyldning og mærkning, og meget kort efter skulle vi ansætte 2 medarbejdere til at hjælpe os.

Se det bedste tilbud med dette produkt HER


Efter vi havde solgt 1000 flasker og ikke en eneste klage besluttede vi at ændre vores strategi. Så nu tilbød vi en tilfredshedsgaranti. Kort sagt, hvis man kan ikke se den ønskede effekt med vores økologiske produkter får man sine penge tilbage. Det viste sig at være en god strategi til vores brand, da vi fik nye kunder til at prøve produkterne uden nogen risiko. I dag har vi leveret over 110.000 stykker lavendelvand og kun 164 er blevet returneret, hvilket fortæller meget om deres effekt.


HVAD ER SÅ UNIKT VED VORES PRODUKT?

Den største forskel hos os er, at vi passer vores økologiske lavendelhaver på en helt anden måde end de fleste. Vores udbytte er halvt så stort som gennemsnittet, men kvaliteten er ikke til at slå, og det er det, kunderne vil have. Det skyldes fordi vi ikke bruger gødning eller sprøjtemidler, der ellers er tilladt i økologiske certificeringer. Det eneste, vi behandler vores marker med, er vores "hemmelige" afkog, som er lavet efter en biodynamisk opskrift.

 

Ved fuldmåne samler vi brændenælder, som vi bruger som hovedingrediens til vores afkog. Dette afkog dræber alle sygdomme og bevarer lavendelplantagernes terapeutiske egenskaber, der overføres i vores lavendelvand. Vores overbevisning er, at en af disse egenskaber giver en unik effekt mod akne til vores lavendelvand, noget, som ingen andre produkter på markedet har.

 
Vi har ikke fokus på omsætning, men på at have tilfredse og loyale kunder. Vi følger den tankegang hele vejen. Vil du også prøve vores økologiske LAVENDELVAND HYDROLINA mod AKNE så kan du gøre det HER.

Udover det får du 10% rabat på din første ordre. Brug blot kampagnekoden: blog10

Du kan tjekke de andre produkter fra vores haver i Bulgarien, som har de fantastiske naturlige helbredende egenskaber. Klik her



👇 Eller ved at klikke på knappen nedenfor👇





 

Tilbage til blog

"A Purpose Beyond Profit: How Our Brand is Making an Impact"

At InaEssentials, we believe in giving back to the communities that have supported us. That's why we are proud to offer employment opportunities to members of minority groups, helping to support their livelihoods and provide them with a brighter future. By choosing our organic products, you are not only improving your own health and beauty, but you are also making a positive impact on the lives of others. Join us in making a difference today.